Лубни водоканал
До уваги користувачівViber (ВАЙБЕР)
- Подробности
- Категория: Uncategorised
До уваги абонентів КП «Лубни-водоканал» - користувачів Viber (ВАЙБЕР)
З 01.06.2021 року ( з технічних причин) змінено номер телефону Viber КП «Лубни-водоканал» +380992262937.
Просимо наших абонентів подавати інформацію по показникам лічильників за новим номером телефону.
До уваги Оголошення КП «Лубни-водоканал»
- Подробности
- Категория: Uncategorised
До уваги мешканців вулиць:
- Тернівська ( з № 18 по № 54);
- провулки № 4 та № 2 вулиці Тернівської;
- тупік вулиці Тернівської;
- Зайкевича;
-Скаржинської ;
За для знезараження води у мережах водопостачання, нашим підприємством заплановані роботи з додаткового хлорування водопровідних мереж. Роботи розпочнуться 02.06.2021 року з 9-00 години ранку та триватимуть на протязі дня, орієнтовно до 21 - 00 години вечора.
На період профілактики, водопостачання буде призупинено для заповнення системи дезінфікуючим спец. розчином. Наполегливо не рекомендуємо мешканцям даного району використовувати воду із центральної мережі до 21-00 години вечора цього дня.
Враховуючи можливість потрапляння розчину хлору в індивідуальні мережі домогосподарств, наполегливо рекомендуємо зливати воду перед використанням протягом 15 хвилин (до повного зникнення запаху хлору).
Дякуємо за терпіння та розуміння.
Телефон для довідок 6-22-72 (диспетчерська служба КП «Лубни-водоканал»)
Адміністрація КП «Лубни-водоканал»
Доводимо до лубенців наступну інформацію
- Подробности
- Категория: Uncategorised
Доводимо до лубенців наступну інформацію від
М І Н І С Т Е Р С Т В А СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ (Мінсоцполітики) за підписом заступник Міністра -
Віталія МУЗИЧЕНКО
У зв’язку з тривалістю осінньо-зимового періоду 2020/21 року під час процесу трансформації та укрупнення районів в умовах встановлення Урядом карантину та запровадження протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусомSARS-CoV-2, Міністерство соціальної політики на виконання пункту 6.1 протоколу № 132 засідання Кабінету Міністрів України, що відбулося 28.12.2020 під головуванням Прем’єр-міністра України Шмигаля Д. А., щодо вжиття заходів для забезпечення прийняття від громадян документів, необхідних для призначення та надання населенню житлових субсидій, звертає увагу на наступне.
Головним механізмом забезпечення соціального захисту населення при оплаті житлово-комунальних послуг є програма житлових субсидій, яка діє в Україні вже понад 20 років.
Завдяки програмі житлових субсидій малозабезпечені громадяни оплачують не повну вартість житлово-комунальних послуг, а лише частину платежу, яка залежить від розміру середньомісячного сукупного доходу домогосподарства в розрахунку на одну особу. Щоменші доходи домогосподарства, то меншою є частка обов’язкової плати за житлово-комунальні послуги.
Відповідно до норм Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 ,,Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” (зі змінами) (далі – Положення), житлова субсидія призначається за наявності різниці між розміром плати за житлово-комунальніпослуги в межах соціальної норми житла, соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами і розміром обов’язкового відсотка платежу, визначеного в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Обласні, Київська міська державні адміністрації
Пунктом 9 Положення передбачено, що призначення житлових субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, і державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад (далі – структурні підрозділи з питань соціального захисту населення). Для призначення житлової субсидії особа подає до органу соціального захисту населення заяву про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за встановленими формами.
З 1 січня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).
Заяви з необхідними документами також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади (далі ‒ посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.
До 1 березня 2021 р. посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструє заяву та формує електронну справу (заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики) і не пізніше наступного робочого дня надсилає електронну справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України ,,Про електронні документи та електронний документообіг”, ,,Про електронні довірчі послуги”, ,,Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”.
З 1 березня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи. Заяви з необхідними документами (після формування електронної справи) у паперовому вигляді передаються відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні. Інформація про призначені житлові субсидії вноситься структурним підрозділом з питань соціального захисту населення до Єдиного державного реєстру отримувачі в житлових субсидій. При розгляді справ щодо призначення житлової субсидії просимо враховувати роз’яснення Мінсоцполітики надані листами від 29.09.2020 № 13778/0/2-20/56, від 09.12.2020 № 17211/0/2-20/56, від 11.12.2020 № 17334/0/2-20/56 та від 29.12.2020 № 18345/0/2-20/56.
Враховуючи зазначене просимо провести інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення та надавачів житлово-комунальних послуг, а також забезпечити розміщення на офіційних сайтах місцевих органів влади звернення до громадян щодо можливості оформлення житлових субсидій.
У інформаційних повідомленнях також варто зазначити, що відповідно до постанови КабінетуМіністрівУкраїни від 23.12.2020 № 1324 до середньомісячного сукупного доходу осіб, яким надаються державні допомоги, розміру призначеної їм житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу, враховуватися не буде.
Просимо довести зміст цього листа до голів районних державних адміністрацій та виконавчих комітетів міст обласного значення. В тижневий термін в установленому порядку поінформувати Мінсоцполітики про виконання поставленого завдання.
Через борги за воду заберуть субсидію.
- Подробности
- Категория: Uncategorised
До уваги користувачів субсидії та пільг, які мають заборгованоність за послуги з водопостачання та/ або водовідведення!
Задля можливості отримання відшкодувань за комунальні послуги по пільгам (у готівковій формі) й субсидій, рекомендуємо абонентам терміново провести оплату заборгованості за послуги з водопостачання і водовідведення.
Відповідно Постанові КМУ № 373 від 17.04.19 року, субсидія та пільги в готівковій формі на поточний та наступний терміни призначається у разі відсутності у абонента заборгованості за житлово-комунальні послуги простроченої понад 3 –х місяців.
Наразі КП «Лубни-водоканал» передало для Управління соціального захисту населення інформацію щодо заборгованісті у абонентів-користувачів субсидіями та пільгами.
Наголошуємо, що в разі наявної понад з місяці заборгованості, субсидіанти втрачають право на отримання субсидійної допомоги від Держави. При наявності боргів у абонента - пільговика, змінюється форма відшкодування пільг, тобто подальші виплати будуть проводиться у безготівковій формі через АТ «Ощадбанк».
Тому важливо, щоб у одержувачів житлової субсидії та пільг була відсутня просрочена заборгованість, сума якої перевищує 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (340 грн.).
Тож звертаємось до лубенців з проханням терміново оплатити за послуги КП «Лубни-водоканал», щоб не втратити право на отримання субсидій та пільг.
Для отримання інформації по стану заборгованості Ви можете звернутися особисто у відділ збуту КП «Лубни-водоканал» у приймальні для абонентів дні ( понеділок, середа, п”ятниця) або ж отримати інформацію за телефонами :6-22-80 та 066-016-94-44